Po stworzeniu showroomu dla kolekcji jesienno-zimowej oraz produkcjach związanych z obsługą marki w Social Media jest to kolejna realizacja grupy NuOrder dla tego klienta.
Zadaniem agencji było stworzenie wizerunkowego serwisu wprowadzającego użytkowników w świat marki, który umożliwi im wygodne i intuicyjne przeglądanie produktów oferowanych przez markę Solar
Nowy serwis jest istotnym narzędziem pełniącym funkcję wsparcia kanałów e-sprzedaży.
Marki z grupy NuOrder (E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media) prowadzą kompleksową obsługę działań interaktywnych, WoMM i Social Media marki Solar.

Rys. 1. Strona ofertowa kolekcji lato 2012 na witrynie solar-company.com.pl.
W zakres działań wchodzą m.in. kampanie display’owe, kampanie SEM budujące traffic do platformy e-commerce Solar i serwisu marki oraz budowa dodatkowych narzędzi. Na najbliższy okres planowane jest również wdrożenie kampanii WoMM w postaci eRzecznika marki reprezentującego markę Solar na forach internetowych.
Działania interaktywne są prowadzone przez E_misję Interactive 360 (NuOrder Group), za działania WoMM i Social Media odpowiada 6ix WoMM & Social Media (NuOrder Group), za strategię i jej odpowiednie wdrożenie odpowiada Natalia Kucza - Konsultantka ds. Strategii współpracująca z NuOrder.
Zobacz także:
> Serwis Internetowy, kampania mailingowa, obsługa konkursu
> Scorbolamid: Serwis Internetowy i gra interaktywna
> nasza oferta
> partnerzy