Realizacje agencji interaktywnej

Ferrero

Projekt: Serwis internetowy marki Kinder Mleczna Kanapka

 

 

Kinder Mleczna Kanapka kontynuuje kampanię reklamową wykorzystującą format kreatywny bazujący na lodówkach przywoływanych klaśnięciem. Agencja Interaktywna E_misja Interactive 360 przygotowała stronę internetową www.kindermlecznakanapka.pl gromadzącą informacje o działaniach marki oraz przedstawiającą aktualne promocje produktowe. Serwis internetowy stanowi uzupełnienie 30-sekundowego spotu telewizyjnego.

 

Strona internetowa została wykonana w Adobe Flash 10 + ActionScript 3. Witryna uwzględnia rozwiązanie umożliwiające rzadko spotykaną interakcję użytkownika z serwisem. Strona startowa przedstawia animację dłoni przygotowanych do klaśnięcia – po klaśnięciu wykonanym przez użytkownika pojawia się animacja klaśnięcia wirtualnych dłoni, a w efekcie z góry strony z impetem spada lodówka stanowiąca główny keyvisual kampanii. Efekt ten został osiągnięty dzięki zaimplementowaniu na serwisie obsługi mikrofonu po stronie użytkownika końcowego.

 

Rys. 1. Początkowy widok serwisu kindermlecznakanapka.pl

 

Celem kampanii jest repozycjonowanie marki Kinder Mleczna Kanapka, jako propozycji przekąski między posiłkami, skierowanej do starszej młodzieży i młodszych dorosłych.

 

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja TippingPoint. Za produkcję spotu odpowiada studio Prime Time.

 

 

 

Zobacz także:

 

> Serwis Internetowy, kampania mailingowa, obsługa konkursu

> Scorbolamid: Serwis Internetowy i gra interaktywna

 

> nasza oferta

> partnerzy