Realizacje agencji interaktywnej

Bakoma

Projekt: Konkurs "Satynowa Randka"

 

W ramach współpracy z domem mediowym OMD Macroscope agencje NuOrder(www.nuorder.pl)  oraz E_misja Interactive 360 reprezentujące NuOrder Group przygotowały dla marki deserów Satino z port folio Bakomy akcję „Satynowa Randka”.

 

 

Platformą komunikacyjną akcji jest dedykowana strona internetowa, na której internautki mogą wziąć udział w konkursie polegającym na poznawaniu i odsłanianiu kolejnych faz przygotowań do randki wybranego wcześniej mężczyzny. Panie mają do dyspozycji umięśnionego hydraulika „złotą rączkę”, gibkiego tancerza lub młodego businessmena. Każdy z nich, w kolejnych odsłonach zdradza coraz więcej pikantnych informacji o sobie, zawsze we frywolnym klimacie relacji męsko-damskich.


Jednym z dodatkowych celów kampanii jest również budowa konsumenckiej bazy danych.


"W celu zwiększenia efektywności akcji „Satynowa Randka” zaimplementowaliśmy rozbudowane mechanizmy Member-get-Member, uwzględniające również działania w Social Mediach. Każda uczestniczka ma możliwość zaproszenia swoich znajomych na profil jej randki, między innymi w ten sposób zdobywa kolejne punkty, przybliżające ją do  wygranej"

 

- mówi Michał Siejak, managing partner NuOrder Group, dyrektor zarządzający E_misja Interactive 360 oraz agencji WoMM 6ix.


Konkurs „Satynowa Randka” potrwa 1,5 miesiąca i jest aktywnie wspierany poprzez internetową kampanię kontekstową i displayową oraz reklamy radiowe i telewizyjne. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Macroscope.

 

Rys.1. Widok profilu w konkursie "Satynowa Randka"

 

Zobacz także:

 

> 420.000 rekomendacji?

> 1,13 mln. UU w 4 tygodnie?

 

> nasza oferta

> partnerzy