Realizacje agencji interaktywnej

Polpharma

Projekt: Ranigast: Serwis produktowy

 

Zadaniem agencji było stworzenie nowoczesnego serwisu produktowego dla Ranigast Max, któryskutecznie i długofalowoumocni pozycję lidera, jaką zajmuje lek w swojej kategorii. Istotnym celem realizowanym przez serwis jest edukacja klientów w zakresie benefitów funkcjonalnych marki oraz zapewnienie przejrzystych, rzetelnych informacji odpowiadających zapytaniom klientów tego sektora farmacji. Poza realizacją w/w zadań serwis będzie także wykorzystywany jako platforma stanowiąca uzupełnienie akcji prowadzonych w kanałach ATL-owych.

 

Zakres prac E_misji Interactive 360 obejmował produkcję serwisu z uwzględnieniem najnowszych trendów Web Usability. Agencja położyła duży nacisk na wdrożenie rozwiązań maksymalizujących możliwości pozycjonowania organicznego, pozwalającego na dotarcie do klientów znajdujących sięw decydującej fazie procesu zakupowego. Dodatkowe wsparcie serwisu działaniami SEO będą realizowane przez okres 12 miesięcy.

 

Zobacz także:

 

> Serwis Internetowy, kampania mailingowa, obsługa konkursu

> Scorbolamid: Serwis Internetowy i gra interaktywna

 

> nasza oferta

> partnerzy