Dla marki Cleanic Kindii zbudowaliśmy platformę długoterminowej komunikacji marki w sieci o nazwie Akademia Troskliwej Mamy i przeprowadziliśmy jej launch poprzez konkurs „Pokój Marzeń".
Dzięki tej zintegrowanej kampanii udało nam się zaangażować ponad 216 tys. mam dzieci w wieku od 0 do 3 lat.
Podczas konkursu w „Pokój Marzeń” mamy mogły stworzyć idealny pokój dla swojego dziecka, zapraszać znajomych do oddawania na niego głosów, a na koniec – wygrać urządzenie tytułowego, idealnego pokoju.
Celem konkursu była komunikacja rebrandingu marki, poszerzenie bazy danych matek i budowa wolumenu użytkowniczek Akademii Troskliwej Mamy.
Zaimplementowaliśmy skuteczny mechanizm Member-get-Member bazujący na naszych kompetencjach w zakresie działań WoMM
Efekty akcji to:
- ponad 216 300 unikalnych użytkowników, którzy pojawili się na stronach serwisu 391 959 razy
- ponad 15 tysięcy nowych rekordów młodych mam w bazie danych Kindii
- zbudowanie głębokiego kontaktu konsumenta z marką – użytkowniczki spędzały średnio 4,5 min. na serwisie
W kampanii wykorzystaliśmy szereg narzędzi:
- Konkurs
- mechanizmy Member-get-Member bazujące na technikach rekomendacyjnych (WoMM)
- Serwis ekspercki – platforma Akademia Troskilwej Mamy wraz z modułem elearningowym
- Kampanię dispay’ową
- Kampanię linków tekstowych
- Kampanię mailingową
- Kampania AdWords
- Amplifying internetowy i content sharing
- Serię mailiangów do uczestników konkursu i użytkowników platformy Akademia Troskliwej Mamy

Rys.1. Strona akcji konkursowej "Pokój Marzeń"
"Na sukces akcji w największej mierze miały wpływ mechanizmy rekomendacyjne, których zadaniem było pobudzenie uczestniczek do rekomendacji – dzięki zaimplementowaniu mechanizmu Member-Get-Member, mamy zostawiły w sieci ponad 38 400 wpisów dotyczących konkursu i samej platformy. Podczas trwania konkursu skupiliśmy się na całkowicie nieinwazyjnej komunikacji, która w tej specyficznej grupie celowej jest kluczowa."
- powiedział Michał Siejak
CEO E_misja Interactive 360
managing partner NuOrder Group
wykładowca NuOrder Academy
Konkurs „Pokój Marzeń” to część zaplanowanych na ten rok kompleksowych działań komunikacyjnych, zbudowanych wokół platformy Akademia Troskliwej Mamy dla marki Cleanic Kindii przez E_misja Interactive 360.
Zobacz także:
> 420 000 rekomendacji?
> 1,13 mln UU w 4 tygodnie?
> nasza oferta
> partnerzy