Oferta agencji interaktywnej

Serwisy społecznościowe

 

 

 

 

Serwisy społecznościowe wymagają szczególnych kompetencji marketingowych.

 

W przypadku serwisów społecznościowych kładziemy duży nacisk na głębokie opracowanie strategiczne, analizę możliwości użycia konkretnych narzędzi i przede wszystkim kontrolę kosztów, która w przypadku tak długoterminowych rozwiązań jest kluczowa.

 

Poza strukturą logiczną uwzględniamy przede wszystkim konieczność przygotowania min. rocznych harmonogramów obsługi społeczności. Określają one cały zakres aktywności odpowiadających poszczególnym etapom rozwoju społeczności - np. budowaniu wolumenu czy lojalizacji użytkowników.

 

W pracy nad społecznościami skupiamy się na maksymalnym zaangażowaniu użytkowników i uwzględnieniu nowych tendencji w komunikacji marketingowej - przede wszystkim tzw. User Generated Content oraz komunikacji z nowym rodzajem konsumenta - prosumentem.

 

 

 

Zobacz także:

> ponad 30 tys. zarejestrowanych użytkowników

> nasze narzędzia