|
Oferta agencji interaktywnejMarketing AutomationJako oficjalny partner firmy SALESmanago oferujemy naszym klientom implementację oraz kompleksową obsługę systemu klasy Marketing Automation. System Marketing Automation w połączeniu z działaniami wykorzystującymi Efekt ROPO oraz Inbound Marketingiem to obecnie jeden z najskuteczniejszych dostępnych zestawów działań marketingowych generujących wzrost sprzedaży.
System SALESmanago pozwala na znaczne usprawnienie prowadzonych dotąd przez marki działań marketingowych w Internecie. System umożliwia m.in. dokładne śledzenie różnych aktywności poszczególnych konsumentów – np. związanych z mailingami czy na stronie internetoweji nadawanie im indywidualnej punktacji określającej ich gotowość do zakupu. Ta funkcjonalność wyraźnie podnosi efektywność działu handlowego, który dysponuje precyzyjnymi informacjami na temat poziomu dojrzałości danego klienta w lejku zakupowym. CennikCennik przedstawia wysokość abonamentu uprawniajacego do korzystania z systemu Marketing Automation. Cennik nie uwzględnia kosztów optymalizacji i obsługi systemu - te elementy podlegają indywidualnej wycenie agencji.
Przykłady wykorzystania systemu
1. Automatycznie dopasowane, predefiniowane oferty Stwórzymy gotowe mailingi dotyczące najważniejszych elementów Twojej oferty i zdefiniujemy reguły, które automatycznie wyślą dopasowane do klienta oferty w odpowiedzi na jego zachowanie na Twojej stronie.
2. Monitorowanie zachowania klientów na Twojej stronie Dzięki systemowi Marketing Automation możesz dokładnie monitorować zachowanie klientów na Twoim serwisie internetowym. Dowiesz się co czytają, na których podstronach spędzają najwięcej czasy oraz które elementy oferty ich zainteresowały. Co najważniejsze, w przeciwieństwie do popularnego systemu Google Analytics, system Marketing Automation monitoruje zachowanie każdego poszczególnego użytkownika serwisu pozwalając budować osobne profile klientów. Szybko przekonasz się jak przydatne mogą być te informacje dla zwiększenia sprzedaży.
3. Kontaktuj się z klientem we właściwym czasie
4. E-mail lub SMS po porzuceniu koszyka z zakupami
5. Automatycznie tworzone oferty behawioralne
6. Edukacja klientów w programie LeadNurturing
7. Wskaż działowi sprzedaży najlepszych potencjalnych klientów
8. Zautomatyzuj swój cykl sprzedaży i wzbogać go o automatyczny marketing
9. Ustaw tzw. Welcome Message i witaj każdego nowego klienta
10. Programy typu WIN-BACK
Skontaktuj się z nami, chętnie przedstawimy wszystkie funkcjonalności systemu SALESmanago podczas spotkania! Napisz do nas: dzial.obslugi@e-misja.net
Zobacz także: > Case Study: Timex – Trenuj Mądrze
|
|||