Oferta agencji interaktywnej

Marketing Automation

Jako oficjalny partner firmy SALESmanago oferujemy naszym  klientom implementację oraz kompleksową obsługę systemu klasy Marketing Automation. System Marketing Automation w połączeniu z działaniami wykorzystującymi Efekt ROPO oraz Inbound Marketingiem to obecnie jeden z najskuteczniejszych dostępnych zestawów działań marketingowych generujących wzrost sprzedaży.

 

System SALESmanago pozwala na znaczne usprawnienie prowadzonych dotąd przez marki działań marketingowych w Internecie. System umożliwia m.in. dokładne śledzenie różnych aktywności poszczególnych konsumentów – np. związanych z mailingami czy na stronie internetoweji nadawanie im indywidualnej punktacji określającej ich gotowość do zakupu. Ta funkcjonalność wyraźnie podnosi efektywność działu handlowego, który dysponuje precyzyjnymi informacjami na temat poziomu dojrzałości danego klienta w lejku zakupowym.

Cennik

Cennik przedstawia wysokość abonamentu uprawniajacego do korzystania z systemu Marketing Automation. Cennik nie uwzględnia kosztów optymalizacji i obsługi systemu - te elementy podlegają indywidualnej wycenie agencji.

 

 

Przykłady wykorzystania systemu

 

1. Automatycznie dopasowane, predefiniowane oferty

Stwórzymy gotowe mailingi dotyczące najważniejszych elementów Twojej oferty i zdefiniujemy reguły, które automatycznie wyślą dopasowane do klienta oferty w odpowiedzi na jego zachowanie na Twojej stronie.

 

2. Monitorowanie zachowania klientów na Twojej stronie

Dzięki systemowi Marketing Automation możesz dokładnie monitorować zachowanie klientów na Twoim serwisie internetowym. Dowiesz się co czytają, na których podstronach spędzają najwięcej czasy oraz które elementy oferty ich zainteresowały. Co najważniejsze, w przeciwieństwie do popularnego systemu Google Analytics, system Marketing Automation monitoruje zachowanie każdego poszczególnego użytkownika serwisu pozwalając budować osobne profile klientów. Szybko przekonasz się jak przydatne mogą być te informacje dla zwiększenia sprzedaży.

 

3. Kontaktuj się z klientem we właściwym czasie
Czy wiesz kiedy jest najlepszy moment na kontakt z klientem? SALESmanago wie. System powie Ci kiedy klient otworzył e-mail z ofertą i kiedy w niego kliknął. Co więcej, dzięki informacji o zachowaniu na Twojej stronie, będziesz wiedzieć o czym rozmawiać z potencjalnym klientem.

 

4. E-mail lub SMS po porzuceniu koszyka z zakupami
Automatycznie generowany e-mail lub sms wysyłany po porzuceniu koszyka może podwoić liczbę sprzedaży w sklepie internetowym. Treść takiej wiadomości może zawierać ofertę darmowej dostawy, dodatkowy rabat etc. (również w zależności od wartości porzuconego koszyka).

 

5. Automatycznie tworzone oferty behawioralne
To zaawansowana możliwość stosowana w masowym handlu usługami i produktami. Powoduje ona, że system sam, automatycznie komponuje dopasowane do zachowania klienta oferty i wysyła je drogą mailową. To funkcjonalność wykorzystywana m.in. przez Rainbow Tours.

 

6. Edukacja klientów w programie LeadNurturing
Nowe leady i nowi potencjalni klienci, których pozyskujesz, najczęściej nie są przygotowani do tego, by kontaktował się z nimi handlowiec i by przeprowadził skuteczną sprzedaż. Możesz taki lead przygotować do kontaktu wysyłając do niego automatyczny, przygotowany wcześniej cykl wiadomości przeprowadzający go przez niezbędną ścieżkę edukacyjną.

 

 

7. Wskaż działowi sprzedaży najlepszych potencjalnych klientów
Wyszukiwanie najlepszych potencjalnych klientów jest bardzo pracochłonne. Ten proces został znacznie usprawniony w systemie Marketing Automation poprzez nadawanie użytkownikom tzw. scoringu. System tworzy scoring na podstawie zachowania Twoich klientów - im więcej dany klient przejrzał treści, otworzył mailingów, spędził czasu na Twoim serwisie, tym wyższy scoring otrzymuje. Najbardziej aktywni klienci trafiają do grupy Hot Leads, która jest gotowa na dokonanie zakupu.

 

8. Zautomatyzuj swój cykl sprzedaży i wzbogać go o automatyczny marketing
Jeśli Twój potencjalny klient jest prowadzony przez sprzedawcę pomiędzy etapami sprzedaży, ustaw automatyczne akcje marketingowe, gdy klient przechodzi do kolejnego etapu. Np. kiedy klient przeszedł do etapu "zainteresowany" system może automatycznie wysłać do takiego klienta przygotowane case studies lub wysłać alert do konsultanta, by skontaktował się z danym klientem.

 

9. Ustaw tzw. Welcome Message i witaj każdego nowego klienta
Jeśli jakiś potencjalny klient pojawia się na Twojej stronie po raz pierwszy, wyślij do niego tzw. Welcome Message. W takiej wiadomości możesz zawrzeć trochę informacji wizerunkowych,  czy informacje o ofercie, które uzupełnią to co znajduje się na Twojej stronie WWW.

 

10. Programy typu WIN-BACK
Jeśli któryś z Twoich klientów dokonał zakupu i nie pojawił się na Twojej stronie ponownie, przez np dwa miesiące, system może automatycznie wysłać mu zaproszenie do ponownej współpracy.

 

 

Skontaktuj się z nami, chętnie przedstawimy wszystkie funkcjonalności systemu SALESmanago podczas spotkania!

Napisz do nas: dzial.obslugi@e-misja.net

 

Zobacz także:

> Responsive Web Design

> Stała obsługa marek

> Case Study: Timex – Trenuj Mądrze